مهندس خدادادی (هندریل)

مهندس خدادادی (هندریل)

InShot_20230705_130505583
ویلای مهندس خدادادی واقع در شمال به دلیل ایمن نبودن بالکن ها و راه پله ها نیاز به نرده ای داشت که هم ایمنی ویلاشان را فراهم کند هم جلوه زیبایی برای نماشون داشته باشه. بنابراین ما برایشان جان پناه یا هندریلی که با پروفیل آهنی، بست، شیشه لمینت اجرا می شد و اسحتکام خیلی بالایی نسبت به موارد مشابه دارد در نظر گرفتیم. سپس طی بررسی های لازم توسط اکیپ فنی و اخذ رضایت مهندس خدادادی اجرای کار شروع شد.

ویلای مهندس خدادادی واقع در شمال به دلیل ایمن نبودن بالکن ها و راه پله ها نیاز به نرده ای داشت که هم ایمنی ویلاشان را فراهم کند هم جلوه زیبایی برای نماشون داشته باشه.

بنابراین ما برایشان جان پناه یا هندریلی که با پروفیل آهنی، بست، شیشه لمینت اجرا می شد و اسحتکام خیلی بالایی نسبت به موارد مشابه دارد در نظر گرفتیم. سپس طی بررسی های لازم توسط اکیپ فنی و اخذ رضایت مهندس خدادادی اجرای کار شروع شد.

جان پناه

همان‌طور که می‌دانید و از اسمش مشخص است، جان‌پناه به‌عنوان حفاظی است در برابر جان. دیوار یا حفاظی کوتاه که اطراف ساختمان، لبه‌ی ایوان‌ها، لبه یک بام، تراس، بالکن، مجتمع‌های اداری و تجاری گردشگاه، محوطه‌ها و… ساخته می‌شود را جان‌پناه یا دست‌انداز می‌گویند.

جان پناه به عنوان حفاظی است که در ارتفاع ۱۰۰ – ۷۰ به بالا احداث می‌شود در صورتی که ضخامت دیوار از جان پناه ۱۰ یا ۲۰ سانتی‌متر باشد ارتفاع آن نباید به ترتیب از ۵۰ و ۷۰ سانتی‌متر پیش رود.

هندریل

هندریل به محل گرفتن دست می گویند.در ایران نرده شیشه ای اصطلاحا با نام هندریل رواج یافته است در صورتی که هندریل به پروفیلی که به صورت یو ( U ) و اشکال مختلف دیگه روی نرده شیشه ای می پوشاند گفته می شود.

یکی از محصولات در زمینه نرده و حفاظ، هندریل شیشه ای است. به دلیل شفافیت شیشه دارای قابلیت هماهنگی با اکثر فضا ها و سبک های معماری قرار گرفته است. امکان استفاده از طیف گسترده ای از یراق آلات و شیشه سکوریت، شیشه لمینت و خم در آن ها وجود دارد. این خصوصیات ها باعث شده است هندریل شیشه ای علاوه بر زیبایی، ایمنی بسیار بالا هم داشته باشند.

نرده شیشه

 نرده شیشه حفاظی است که از صفحات شیشه ای، پایه ها و چهارچوب‌های آهن، استیل یا آلومینیوم  ساخته شده نرده شیشه گفته می‌شود این محصول از نظر هنری به دلیل شفافیت شیشه دید سیع‌تر و جذاب‌تری نسبت به سایر نرده‌ها دارد.

 

 

 

 مزایا

  1. فضای موجود را دل باز تر نشان می‌دهد.
  2. میدان دید افراد را بیشتر می‌کند.
  3. کودکان می‌توانند از آن به جای بوم نقاشی یا تخته وایت برد استفاده کنند و به راحتی قابل شستشو است.
  4. با توجه به وجه بصری بسیار زیبا ضمن امروزی نشان دادن طراحی ساختمان ارزش ملک را هنگام فروش مجدد بالا می‌برد.
  5. امکان نصب راحت آن روی زمین بالکن تراس راه پله و…
  6. امکان استفاده از شیشه مات برای حفظ حریم خصوصی افراد و استفاده حداکثری از نور محیط.
  7. تنوع رنگ و طرح.
  8. مقرون بصرفه بودن.

معایب

  1. نیاز به تمیز کردن مکرر دارد به خصوص اگر طرف دیگر دسترسی خوبی نداشته باشد کار مشکل‌تر خواهد بود
  2. اگرچه کیفیت جنس شیشه‌ای این نرده‌ها مقاومت بالایی دارد اما احتمال شکسته شدن آن صفر نیست
  3. در صورت نصب ستون‌های نامرغوب در مدل‌های نیم قاب و قاب‌دار رنگ آنها به مرور در مقابل آفتاب خواهد پرید و ترمیم آن به سادگی امکان‌پذیر نیست لذا استفاده از مواد با کیفیت یک شرکت قابل اعتماد نقش بسزایی در کاهش هزینه‌های سربار بعدی دارد
  4. حساسیت بالا در هنگام نظم برای مقاومت بیشتر نرده ( حتماً با یک تیم حرفه‌ای همکاری کنید )

 

 

 

 

لیست قیمت نرده شیشه

قیمت هندریل شیشه‌ای با پروفیل از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه‌تر از محصولات مشابه می‌باشد و همچنین شما برای گرفتن قیمت نرده شیشه با پروفیل‌های رنگی به رنگ دلخواه خود می‌توانید با واحد مشاوره آرمان دُر سازه تماس بگیرید.

 

 

ما در شهرهای دیگر هم پروژه اجرا می‌کنیم و به مشتری‌ها در همه شهرها خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می‌دهیم.

در صورتی که در زمینه ساخت و ساز ساختمان‌های اداری، تجاری و ویلاها مشغول به فعالیت هستید

می توانید به آسودگی خاطر کارهای درب‌های اتوماتیک، جان پناه و نمای شیشه ای خود را از صفر تا صد به ما بسپارید.

ویدئویی از نحوه ی انجام پروژه را مشاهده کنید...

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook

دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

هم اینک تماس بگیرید
مشاوره در Whatsapp
سلام، وقت بخیر
چطور می تونم کمکتون کنم؟