واحد های تجاری مهندس خان جانی (کرکره برقی)

واحد های تجاری مهندس خان جانی (کرکره برقی)

7
یکی از انواع کرکره های برقی، کرکره برقی آلومینیومی است. توسط دستگاه اکسترود به صورت دو جداره تولید می شود. یکی از عوامل تأثیر گذار در کیفیت تیغه این است که تیغه آلومینیومی از شمش یا بیلت استاندارد 6063 تولید شده باشد.

کرکره های آلومینیومی که در مواد اولیه آنها درصد ضایعات زیادی وجود داشته باشد یا اصلاحاً بار DC باشد نری مادگی و قلاب های بی کیفیت و نرمی خواهند داشت که به مرور زمان بعد از نصب کرکره، قلاب تیغه ها زیر سنگینی وزن کرکره کم می آورند کم کم قلاب از هم باز میشود و منجر به سقوط تیغه می گردد. در خوشبینانه ترین حالت این است که کرکره روی انسان که در حال عبور است سقوط نکند. بارها گزارش شده سقوط کرکره روی ماشین و افراد خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی در پی داشته است. پس توصیه میشود هنگام خرید کرکره برقی صرفا به دنبال پایین ترین قیمت کرکره برقی نباشید و سعی کنید کمی بیشتر هزینه کنید و جنسی که تا سالیان سال خیال شما را آسوده کند تهیه نمایید.

این محصول شامل: پرده کرکره بدنه (تیغه آلومینیومی مونتاژ شده)، موتور، مدار فرمان و ریموت کنترل است. و قابلیت نصب تجهیزات جانبی مثل: اکسز کنترل های رمز و کد و اثر انگشت و تشخیص چهره، سیستم های کنترل تردد، اعلان و اطفاء حریق، چشمی فتوسل، فلاشر، پوش باتن، قفل دستی و برقی و نصب کاور را دارد که هنگام خرید باید با فروشنده نیاز خود را مطرح کنید و پس از مشاوره سیستم متناسب با انتظارات و نیاز خود خرید نمایید.

مراحل نصب کرکره برقی

  1. آهن کشی و انجام زیرسازی کار (ساخت استراکچر فلزی)
  2. ابعاد برداری و اندازه گیری دقیق جهت تولید تیغه
  3. تولید و مونتاژ پرده کرکره
  4. آماده سازی شفت و محور شامل جوشکاری و اتصال اندکپ بلبرینگ
  5. جوش دادن صفحه پلیت ها، نصب موتور و شفت (لوله) روی آن
  6. نصب و جا انداختن تیغه های کرکره
  7. نصب مرکز کنترل و سیم کشی موتور به سمت آن
  8. ست کردن ریموت با مدار فرمان
  9. نصب چشمی ها، فلاشر و سیم کشی آن ها به مرکز کنترل

 

کاور موتور کرکره برقی

محفظه فلزی است که با استفاده از ورق های خود رنگ و یا ورق های آهنی به ضخامت یک میل و یا کمتر استفاده می شود.

این ورق ها توسط دستگاه های خم ورق فرم داده می شود و به شکل دلخواه در می آید. برای کرکره تا ارتفاع 3 متر از عمق 30 سانت و برای ارتفاع تا 6 متر از عمق 35 سانت استفاده می گردد.

همچنین نصب درپوش با ورق 2 میل برای کاور؛ هم سر و ته کار را می پوشاند و هم باعث استحکام بیشتر شده، استقامت بیشتری به کاور می دهد که در انواع رنگ بندی های متفاوت موجود می باشد.

 

 

لزوم استفاده از کاور

از لحاظ زیبایی باعث می شود تیغه های کرکره و ساپورت ها و موتور کرکره مخفی باشد و ظاهر یکدست و زیبایی ایجاد کند. طول عمر کرکره برقی را بیشتر می کند به جهت اینکه از نفوذ باران گرد و خاک و… جلوگیری می کند و به لحاظ امنیتی چون موتور و تیغه را محفوظ می کند بسیار حائظ اهمیت می باشد.

 

قیمت کرکره برقی

امروزه قیمت ها بسیار رقابتی شده همه مردم فقط به فکر این هستن که قیمت جنس چنده؟

ولی لزوما چون قیمت کرکره برقی کم و ارزون دلیلی نمیشه که جنسس هم خوب باشه. بخاطر داشته باشید که سود تمامی فروشنده های کرکره برقی یکی هستن، فروشنده های ارزون فروشی، که کرکره را با قیمت کم به شما می دهند از کیفیت کرکره برقی زده و کرکره ای بی کیفیت، بی دوام به شما ارائه می دهند

 

 

 

.

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران آرمان دُر در تماس باشید

5 1 1 0 0 6  2 2 1 2 0 –  8 9 6 3 8 5 3 2 2 9 0

 

ویدئویی از نحوه ی انجام پروژه را مشاهده کنید...

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook

دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

هم اینک تماس بگیرید
مشاوره در Whatsapp
سلام، وقت بخیر
چطور می تونم کمکتون کنم؟