پارکینگ ساختمان مرکزی بانک آینده (کرکره دودبند)

پارکینگ ساختمان مرکزی بانک آینده (کرکره دودبند)

ARMANDOOR
از زمان ارائه ی استعلام قیمت تا زمان انجام و نصب کرکره دودبند بانک آینده حدود دو سال طول کشید . شاید برای شما جای سوال باشه : نصب 15 دهانه کرکره دودبند مگر ممکن است دو سال طول بکشد؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید عرض کنم حدود اردیبهشت ماه سال 1399 بود که واحد تدارکات و پشتیبانی بانک آینده به مدیریت آقای یاشار فروهر درخواست استعلام قیمت کرکره های دودبند را برای مدیرعامل شرکت جناب آقای علی حسنی ارسال نمودند.

ابتدا کارشناسان فنی شرکت به محل انجام پروژه رفتند و بررسی های لازم را انجام دادند و راجع به جزییات کار و نیاز و درخواست کارفرما با نمایندگان بانک آینده صحبت نمودند. هنگامی که کار شفاف شد و درخواست کارفرما روشن و مشخص گردید، اطلاعات و متریال لازم جهت اجرای پروژه ی رولاپ دودبند به مدیر فروش مجموعه ارجاع شد. در نهایت با بررسی همه جوانب پیشنهاد با قیمت مناسب به ساختمان مرکزی بانک آینده واقع در جردن ارسال گردید.

در ماه های بعد چندین بار قیمت ها به روز شد و بانک آینده استعلام به روز دریافت کرد. اما اجرای پروژه کرکره اتوماتیک دودبند با شرکت ما نهایی نشد و ایشان خبر برنده شدن در مناقصه را به ما ندادند. تا اسفند ماه سال 1400 همچنان گهگاهی از جانب نمایندگان بانک آینده تماس گرفته می شد و راجع به جزییات و قیمت روز کرکره سیل سوالاتی میشد. تا اینکه در اردیبهشت ماه اعلام شده شرکت شما برنده مناقصه شده و نماینده خود را جهت اجرای کار به واحد پشتیبانی بفرستید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در ارتباط با این نمونه کار بدست آوردید روی کلمه دود بند کلیک کنید.

نماینده بانک آینده اعلام کرد، باید یک دهانه کرکره دودبند بعنوان نمونه اجرا گردد و نیاز به کرکره دودبندی دارند که در هنگام آتش سوزی دود را به بیرون هدایت کند و به شرطی هزینه ی نمونه ی اجرا شده پرداخت می گردد که تاییدیه آتش نشانی برای اجرای کرکره دودبند اخذ گردد؛ در غیر اینصورت هزینه ای بابت نمونه کرکره رولاپ دودبند اجرا شده پرداخت نخواهد شد.

پس از بررسی های لازم تصمیم به انجام نمونه اجرایی گرفته شد. البته ریسک بالایی بود. هنگامی که نماینده شرکت برای اندازه گیری ابعاد تولید به فضای مورد نظر جهت نصب کرکره مراجعه کرد مشاهده کرد طی دو سال گذشته چندین شرکت نمونه کرکره دودبند اجرا کردند ولی نتوانستند مجوز و تاییدیه سازمان آتش نشانی را اخذ کنند.

اجرای کرکره برقی هوابند پارکینگ ریسک بالایی بود ولی شرکت آرمان دُر با تکیه بر دانش فنی و بهره گیری از متخصصین مجرب با اطمینان و بدون نگرانی شروع به اجرای کرکره دودبند کردند.

 

نمونه ی درخواستی در اسفند ماه 1400 اجرا شد و تاییدیه آتش نشانی ظرف مدت 20 روز از تاریخ نصب اخذ گردید. در اردیبهشت ماه 1401 قرارداد اجرای 15 دهانه کرکره دودبند منعقد گردید و ظرف مدت حدود 20 روز کاری تیغه ها دودبند تولید و کار به صورت کامل نصب و اجرا گردید.

 

آرمان در تنها مجموعه و اولین شرکتی است که موفق به اخذ تاییدیه کرکره دودبند از سوی سازمان آتش نشانی شده است.

ویدئویی از نحوه ی انجام پروژه را مشاهده کنید...

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook

دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

هم اینک تماس بگیرید
مشاوره در Whatsapp
سلام، وقت بخیر
چطور می تونم کمکتون کنم؟