سرکار خانم مهندس منوچهری و آقای مهندس یکتا(شیشه و درب امنیتی)

سرکار خانم مهندس منوچهری و آقای مهندس یکتا(شیشه و درب امنیتی)

2
نصب شیشه سکوریت 10 میل سوپر کلییر برای ویترین و درب ورودی طلافروشی

مجموعه ی آرمان در افتخار همکاری با گروه معماری راستا به مدیریت سرکار خانم مهندس منوچهری و آقای مهندس یکتا را دارد. این گروه معماری برای برخی واحدهای تجاری مجتمع تجاری ، تفریحی رزمال واقع در اتوبان خرازی بعد از بیمارستان تریتا ، نیاز به نصب شیشه سکوریت و درب لولایی داشتند.

تیم فنی آرمان طی جلسه حضوری با این دو بزرگوار نیاز  اجرایی از جمله : انتخاب نوع و رنگ شیشه ، دستگیره و لولا و نیاز به نصب قفل برقی و باز شدن درب توسط کلید پوش باتن و ریموت کنترل را بررسی کردند و ابعاد تولید شیشه و اجرای کار را اندازه گیری کردند.

ایشان میخواستند شیشه بدون کتیبه و در ارتفاع 330 سانتی متر نصب شود. با توجه به ابعاد استاندارد شیشه 220*320  ، برای اجرای این کار شیشه در سایز جام ویژه / جامبو سفارش داده شد.

برای برخی مغازه ها از دستگیره فرودگاهی که روی خود قفل دارند و لولای استیل شیشه به دیوار استفاده شد. برای برخی دیگر ، دستگیره مشکی 60 سانتی و یک متری، قفل کمری و استپ مورد استفاده قرار گرفت.

 

برای تأمین امنیت بیشتر، بعد از نصب و اجرای شیشه، قفل برقی به زبانه ی قفل دستگیره اضافه شد. با اضافه کردن این آیتم، درب مغازه دیگر از بیرون باز نمیشود و کسانی اجازه ورود به داخل را دارند که اجازه پیدا کنند.

 

هر قطعه شیشه در ابعاد بزرگ (عرض 5/1 و ارتفاع 30/3 ) بود حمل و نصب آن اصلا کار راحتی نبود. تیم حرفه ای ما توانستند راحت این شیشه ها با قطعات بزرگ را به درب برسونن و بدون اینکه درب موج داشته باشد یا شکم بدهد خیلی راحتی شیشه ها رو نصب کنند.

 

 

 

گروه های مهندسی مشاور برای پروژه های بازسازی یا کار های اجرایی خود میتوانند راحت با ما تماس بگیرند و کل کار را بدون دغدغه ی اجرا یا تولید، با قیمت های مقرون بصرفه و اقتصادی به ما بسپارند.

ویدئویی از نحوه ی انجام پروژه را مشاهده کنید...

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Telegram
WhatsApp
Pinterest
LinkedIn
Twitter
Facebook

دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

هم اینک تماس بگیرید
مشاوره در Whatsapp
سلام، وقت بخیر
چطور می تونم کمکتون کنم؟